3 a 6 mesos

A partir dels tres mesos ja comença a regular-se, a partir de certa hora al vespre ja demana anar a dormir i un cop adormit es queda al seu llit sense problema fins que nosaltres anem a dormir. M’agrada molt tenir-lo al costat, passa una temporada que arriba a dormir fins a 8 hores seguides, però arriben els temuts constipats i a casa caiem tots! Inclòs alguna nit necessita dormir al maxicosi per estar més dret i poder respirar bé. 

Cada cop està més espavilat i més simpàtic. També m’encanta poder seguir donant-li el pit, és molt sacrificat però també molt màgic. M’agafa nostàlgia per no haver pogut donar el pit a la Marta 😦

Per sort puc comptar molt amb el Jaume al estar a casa i entre els dos fem un gran equip!

En un tres i no res passa el castaween i tot el novembre i ens trobem celebrant els 4 anys de la Marta fent una súper festa a casa i més tard al chiquipark amb els companys de classe. També va amb el Jaume a veure el musical del Petit Príncep del que surt encantadíssima i també el musical del Geronimo Stilton perquè em toquen les entrades amb el sorteig que fa la Vinyet de Small and Nice. Què gran està i com ho disfruta tot! Poder veure-la així de contenta no es paga amb res!! M’agrada molt poder passar més estona amb ella, poder acompanyar-la a l’escola i poder anar al pac a la tarda.

Llavors ja comencem a decorar la casa amb l’arbre i el pessebre de clicks, fer la carta al pare noel, portar-li al corty de plaça catalunya per fer-se la foto i anar a la cavalcada del pare noel al barri de sants que és tot un espectacle! Aquest és un nadal molt màgic, per ser el primer de l’Eloi i perquè la Marta ho viu tot amb molta intensitat.

Passen les festes i la setmana que la Marta torna a l’escola vaig a fer l’activitat amb tot P4 de l’ampolla de la calma. Ella s‘ho passa genial i m’ajuda a explicar i repartir material. Jo també m’ho passo molt bé! Llavors arriba el 18 de gener, l’hora de tornar a la feina. És una tornada agredolça perquè tinc ganes de tornar a veure tothom però em costa fer-me a la idea d’haver-me de separar de l’Eloi. Per sort es pot quedar a casa amb el Jaume i els primers dies me’l porta a la oficina perquè el vegi i així també aprofito per donar-li el pit. Recupero la rutina més bé del que creia, però a l’Eloi li costa més. El bibe no l’acaba de convèncer i decidim adelantar la papilla de fruita. Poc a poc es va acostumant a la nova rutina fins que arriba a fer els 6 mesos que ja menja molt bé amb el bibe i també hi menja cereals. El Jaume és un superpapi i un supertot, ho he dit més d‘un cop, oi? Perquè és així!! 🙂 

L’Eloi es dona la volta, ja s’asseu sol i està a punt a punt de gatejar, amb una mica de sort pel meu aniversari ja gateja! Li encanta posar-se dret, és un belluguí molt simpàtic i riu molt. M’encanta veure les claques que li fa a la seva germaneta i com la busca, i com el cuida i li fa tonteries ella. Són preciosos!!

Anuncis

Deixa un comentari

